Hej Hej bloggen!

Hej, jag tänkte göra ett litet info inlägg till alla er. 
Just nu har jag igång hela FYRA bloggar samtidigt och jag känner att jag inte kan uppdatera alla dessa himlans bloggar varje dag!! Men jag vill inte sluta blogga på tre och fokusera på en för då kanske jag får tillbaka blogglusten på den andra...
 
Så jag kommer nog blogga lite då och då på alla bloggar. Ni måste veta att jag inte är eller vill vara en person som kollar bloggen hela tiden och uppdaterar 5 ggr per dag. Så vill inte jag vara iaf? Jag tycker man ska blogga när man känner och kan och vill.
 
Jag kommer  publicera detta på alla mina bloggar så alla kan läsa det:)
Nu tänkte jag länka alla bloggar jag bloggar på här nedan:D
 
wwwlollosblogg.blogg.se (Min och min BFF:s blogg) (det sak ej vara ngn pungt efter www)
 
www.godismopsen.blogg.se (min första egna blogg)
 
www.godismopsen.bloggplatsen.se (första bloggen på bloggplatsen)
 
www.ijustwanttobecoolfan.blogg.se (min och min kompis blogg om ijwtbc)
 
PS:Ligger hemma och är sjuk så om dte är ngt som felstavat comment.
PS2: Om inte länkarna fungerar så skriv in bloggens addres istället;)
Kram Lovisa
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ijustwanttobecoolfan.blogg.se

Hej, vi är två tjejer som heter Lovisa och Fanny på 12 år som ÄLSKAR ijustwanttobecool. Vi kommer blogga om just detta! Vi försöker uppdatera minst en gång om dagen!

RSS 2.0